Futboll Seria A Sport

LEKU LETËR/ INTERI pasurohet në Azi: “Bum” shitjesh të televizorëve me markën e…

Emri i Interit po përhapet në mënyrë shumë të shpejtë në Kinë, aty ku fama e klubit italian po rritet me hapa të shpejtë. Deri më tani janë shitur 80 mijë televizorë nga Suning, të gjitha me markën e Interit. Suning është shoqëria që kontrollon shumicën e klubit zikaltër, ku është edhe sponsor në fanellë. Vitin e kaluar, Suning konfirmoi bashkëpunimin me TCL Corporation, një kompani kineze e elektronikës në prodhimin e televizorëve.

Dhe falë këtij bashkëpunimi është krijuar televizori me markën e Interit, që deri më tani ka ecur mirë, me 80 mijë TV të shitur në Kinë. Duket se Suning po bën një punë të mirë në Lindjen e Largët me klubin zikaltër, duke rritur të ardhurat dhe shtuar fansat. Muajt e fundit, klubi zikaltër ka nënshkruar një marrëveshje me kompaninë FullShare, që merret me sektorin e turizmit dhe atë Donkey Mother (udhëtime on-line). Ndërsa nga marrëveshja me kompaninë kineze të marketingut iMedia, fitimi pritet të kapë shifrën e 27 milionë eurove.

Related posts

VLONJATËT NUK GJEJNË QETËSI/ Ultimatum nga FIFA, Flamurtari humb gjyqin me lojtarin e Bylisit

Delo.autor

Napoli shfaq interes për portierin e Genovas Mattia Perin

Sadik.Autor

NË KOHË KORONAVIRUSI/ Theu karantinën dhe bëri aksident me makinë, Bayern gjobit mbrojtësin…

Delo.autor

Leave a Comment