Futboll Seria A Sport

TIFOZËT NË FESTË/ FATURIME, MARKË dhe RANKING, MILANI kërkon “G8” e futbollit

“Projekti i fondit “Elliot” do të zgjasë nga 3-5 vite”, ishte kjo deklarata e Paolo Skaronit në intervistën e fundit për “La Gazzetta Dello Sport”. Presidenti kuqezi dha disa detaje, por nuk është mister që pronarëve të rinj të Milanit nuk u mungon ambicia për të synuar majën. “Për reputacionin e tyre dhe të mirën e klubit”, do të shtonte Skaroni.

Strategjia e “Djallit” synon ringritjen dhe kthimin në elitë, me kuqezinjtë që pas pesë vitesh duhet të renditen mes tetë ekipeve më të mëdha në Kontinentin e Vjetër. Afrimi i Ivan Gazidhisit synon sistemin e llogarive, teksa marketingu duhet të shtojë potencialin e klubit në merkato. Logoja e Milanit ofron shumë në këtë aspekt, por drejtuesit e rinj synojnë rivlerësimin e markës, me Milanin që do të rikthehej kështu edhe në një superfuqi komerciale në nivel global.

 

Related posts

UEFA MERR VENDIMIN/ Ja ultimatumi dhe data për stadiumet me publik për “Euro 2020″…

Delo.autor

LOJTARËT E SKARCUAR/ Barcelona do të ulë 100 milionë euro shpenzime pagash

Delo.autor

U LARGUA NGA MILAN NË FUND TË SEZONIT/ Mesfushori firmos për skuadrën tjetër italiane…

Delo.autor

Leave a Comment