Milani dhe Emiratet akoma bashkë. Linja ajrore e Emirateve të Bashkuara Arabe ka vendosur të konfirmojë lidhjen me klubin kuqezi deri në vitin 2023. Nuk ka komunikime zyrtare në lidhje me shifrat, por marrëveshja e re duhet të parashikojë të ardhura nga 11-12 milion euro në vit, më pak se 14 milion në vit të kontratës së mëparshme. Ky është njoftimi për shtyp:
“AC Milan është i kënaqur të njoftojë rinovimin e marrëveshjes së sponsorizimit me Emirates, linja ajrore kryesore në botë, deri në fund të sezonit sportiv 2022/23. Logoja e Emirates prapë do të ngulitet në pjesën e përparme të fanellës së Ekipit të Parë për meshkuj, ekipet e Sektorit të të Rinjve dhe projektin e Akademisë AC Milan si në 10 vitet e fundit”.
“Partneriteti midis AC Milan dhe Emirates bashkon dy marka me ambicie globale që ndajnë vlera të tilla si përsosmëri, risi, hijeshi dhe stil. Ky rinovim është momenti më i fundit i marrëdhënieve të bashkëpunimit të konsoliduar dhe të frytshëm midis kuqezinjve dhe kompanisë ajrore të Dubait, i cili, në fund të këtyre tre viteve të mëtejshme, do të kalojë shiritin 17-vjeçar”.
“Emirates u bë partneri i Milanit për herë të parë në shtator 2007 dhe që nga sezoni 2010/2011 marka e linjës ajrore ka qenë në fanelat e Klubit dhe kështu ka hyrë në zemrat dhe imagjinatën e miliona tifozëve në të gjithë botën”.
“Emirates do të vazhdojë të jetë partneri kryesor i Milanit, sponsori kryesor i fanellave të ekipit për meshkuj dhe Partner Zyrtar i Linjës Ajrore. Sipas marrëveshjes së re, klubi do të jetë në gjendje të mirëpresë partnerë të rinj kryesorë për familjen në rritje të sponsorizuesve komercialë që do të gjejnë hapësirë në mëngën e fanellës së ekipit të parë, në kitin e trainimit dhe në bluzat e ekipit të femrave”.