Në një botë ku vëmendjen e marrin skuadrat më me emër të globit, skuadra “amatore” mendojnë të tërheqin vëmendje me gjërat jashtë fushës.
Skuadra italiane Pordenone, e cila konkuron në Seria C dhe tërhoqi vëmendjen me ecurinë në Kupën e Italisë sezonin që lamë pas, duke arritur deri në raundin e 1/16-ave por që u eliminua nga Interi, ka menduar të bëj një fushatë ngacmuese për skuadrat më të mëdha.
Ata kanë shkarkuan logon e tyre dhe më pas, kanë modifikuar gjashtë logo të mundshme të reja, secila e bazuar në mënyrë komike.
Për këtë iniciativë ishin përdorur logot e gjigandëve të Seria A, si Inter, Roma, Napoli, Milan, Sampdoria dhe Juventus, të gjithë duke imponuar “hardhucën” e tyre të markës me ngjyrë të gjelbër dhe të zezë.
Postimi në “Twitter” i Pordenone: